Rozmaring Étterem Noszvaj

Olasz pizzéria Noszvaj üdülőövezetében

Vendégkönyv

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#74 - Márton Sándor2022.01.23. 18:46

Ma egy kis kirándulást terveztünk a feleségemmel Noszvajra. Indulás előtt kinéztem ezt az éttermet az interneten, elhatároztam ott ebédelünk, kávézunk. Érkezéskor vettem észre, hogy a tálcám otthon maradt. Az ellátáshoz az egyetlen reményem, hogy telefonnal át tudom utalni az összeget. Ma már technikailag ez nem gond.
Amint kiszálltam az autóból és a jeges úton közeledtem a bejárat felé, amikor egy fiatalember elém jött, közölte, hogy csak fél óra múlva nyitnak. Kértem hallgassa meg a történetem. Az átutalás hallatán azonnal nemet mondott és visszafarolt az étterembe. Látszott, átejtésnek gondolja. Így az ebédünkön kívül a barátságos vendégfogadás is elmaradt.
Nem volt jóízű tapasztalat. 2022. 01. 23.

#73 - Faragó Zsolt2021.08.23. 20:43

Másfél óra. Ennyi idő alatt felér autópályán Szegedről Budapestre az ember.
90 perc. Egy focimeccs, vagy egy mozifilm….. és nem mellesleg ennyi időbe tellett elkészíteni és szervírozni 4 darab pizzát az Rozmaring Étterem Noszvaj-ban.
Megalázó volt látni, hogy az utánunk érkező vendégek szomszédos asztaloknál elfogyasztották pizzáikat fizettek és távoztak, annak ellenére, hogy ugyanazt rendelték mint mi. Mi, 4-en , két kiskorú gyermekkel csak vártunk (a harmadik kiskorú a szállásunkon várt a vacsorára), mert elkövettük azt hibát hogy elvitelre rendeltünk.
Itt a Rozmaring Étterem Noszvaj-ban a szabály az, hogy ha az ember „dobozos” rendelést kér, akkor a sor végére kerül még akkor is, ha közben az étteremben ül és fogyaszt.
A „dobozos” vendég másodrendű.
Minden tiszteletem azé a pincéré, aki időközben próbálkozott a vendég – esetünkben mi- türelmét és megértését elnyerni, de a stáb többi tagja hajthatatlan volt. A „dobozos” vendég csak a többi után!
A jelenlétemben ajánlott fel több alternatívát a konyhán dolgozók felé, de mindhiába. A „dobozos” vendég várhat.
Kiemelte a bent ténykedő szakácsnak, hogy a vendég sötétedés után, két kiskorú gyermekkel van jelen. De a „dobozos” az csak „dobozos”, jelentsen ez bármit is a Rozmaring Étterem Noszvaj kódexében.
Egy ilyen pizza elkészítése az asztalnál helyet foglaló vendégek számára 10 perc, a „dobozos” másfél óra.
Sajnos ezen idő sem volt elég 4 jól átsült pizza elkészítésére, kettő részben nyers maradt.
Ami elkészült az hibátlan, roppant finom tésztával, minőségi feltéttel, amelyek nem azok tésztája részben ehetetlen.
Roppant ciki és mégegyszer leírom MEGALÁZÓ volt a várakozás. A család döntése alapján a következő noszvaji látogatásunkkor a pizzákat Egerből rendeljük, ahová, még a beutazással is gazdaságosabban kijövünk.
Évente 3x 4x járunk Noszvajra, és mindenkinek csak ajánlani tudom a helyet, de a Rozmaring Étterem Noszvaj-t ezek után jó szívvel senkinek nem tudom ajánlani.

#72 - banos.istvan@outlook.com2021.02.27. 13:50

Nagy választék, finom ételek, jó árak.
Udvarias, mosolygós személyzet.
Köszönjük.
Ajánlom mindenkinek.

#71 - János2020.03.14. 20:31

Nagyon jól éreztük magunkat a párommal együtt. a kiszolgálás kiváló volt. A választott ételek finoman voltak elkészítve, talán annyi negatívum, hogy a tatárhoz kevésnek találtam a fűszereket. Az éttermet mindenkinek csak ajánlani tudom !

#70 - Krisztián2019.08.23. 21:04

Az ízek hibátlanok, árazás az ételek és a hely turisztikai adottságaihoz képest teljesen korrekt. A jó vendéglátás miatt kiemelt érdeklődés van a hely iránt várakozásra lehet számítani, amit finom limonádékkal lehet enyhíteni. Bankkártyát és szép kártyát is elfogadnak. Ajánlott betérni!

#69 - Petra & Krisztián2019.05.28. 19:20

Köszönetünket szeretnénk kifejezni az egész étterem dolgozóinak elsősorban Laci és Krisztián pincéreknek, akik segítőkesz munkájukkal kerek egésszé tették Noszvajon töltött hétfő esténket. Köszönjük a kellemes estét: Petra&Krisztián

#68 - Bia2019.04.21. 07:59

Nagyon finom ételeket fogyaszthattunk vacsorára, a személyzet is kedves, segítőkész volt. Ezek ellenére mégis bosszankodva tekintünk vissza, 0,3l-es vizek helyett 0,75l-est számoltak fel, ráadásul egyet többet, mint fogyasztottunk. Szomorú, hisz egy víz annyiba került, mint 2dl rozé...

------------------------------------------------------------------------------

Kedves Bia!

Elnézést kérünk a tévedésért, a pincérprogramunkban egymás alatt
van a két tétel, sajnos mellé ütöttünk a nagy sietségben. Keresem a
megadott email címen, hogy hogyan juttassam vissza a tévesen
felszámolt összeget.

Köszönöm megértését, Bujdosó István.

#67 - Szávai László2019.02.27. 23:26

Tisztelt Mindenki,aki tagja ennek a remek Csapatnak!
Pihenésünk alkalmával,ajánlásra tértünk be egy estebédre, e remek helyre.Vendégközpontú,udvarias,figyelmes mégsem tolakodó a kiszolgálás! Külön köszönet Krisztiánnak,személyes felszolgálónknak!
Minden étel,ital sütemény fenséges volt! Csak ajánlani tudjuk és fogjuk is! Ha erre járunk,biztos,hogy betérünk!
Csak így tovább,sok sikert!

Üdvözlettel:

Ari és Laci

ui: köszi a gyertyát és legközelebb tényleg elhozom a stra....en-es poharat! :-)

#66 - Timár András2018.10.14. 07:14

Szeretnék köszönetet mondani remek kiszolgálásért és a fenséges étkekért.Egyszóval nagyon profi csapat dolgozik itt ! Csak gratulálni tudok! Ajánlom mindenkinek,hogy legalább egyszer látogasson el ide. További sok sikert kívánok!

#65 - Papp jános2018.08.26. 11:49

Kedves István!
Szeretném köszönetemet kifejezni a kedves kiszolgálásért és nem utolsó sorban a fennséges ételért amit készítettek számunkra!
Nagyon köszönöm a csoport nevében is!
További sok sikert az étteremhez,csak így tovább!

Üdvözlettel:

János