Rozmaring Étterem Noszvaj

Olasz pizzéria Noszvaj üdülőövezetében

Vendégkönyv

Név:
E-mail:
Hozzászólás:

#30 - Kriszta2013.06.09. 09:43

Kedves István!
Olvasgattam a utolsó bejegyzéseket, és mivel mi is járunk Önökhöz kb. 3 éve rendszeresen, elcsodálkoztam a negatív kritikán. Azt nem állítom, hogy mindig minden tökéletes volt, már előfordult, hogy én is süttettem tovább a húst mert nekem túl rózsaszín volt (a férjem viszont úgy szereti) de a színvonalat magasan a környékbeli éttermek fölött tartják. És azzal a pozitív hozzáállással amit a Rozmaringban tapasztaltunk még máshol nem találkoztunk. Ezért csodálkoztam, hogy miért egyszerűbb a vendégkönyvbe írni, mint azonnali megoldást keresni a problémára. Szerintem ne vegye el a kedvüket egy- két bíráló szó. További sikeres munkát kívánok.
Kriszta.

#29 - Péter2013.06.01. 11:13

Micsoda pezsgés van itt ez igen! Most tévedtem csak ide, gondoltam írok két dícsérő szót, de inkább védés lesz! Mi is voltunk nálatok pont az előbb említett pünkösdi szombaton, egy időben ezekkel a tarjányiékkal egy másik asztalnál az étteremben. Jó harsány, közönséges csapat volt!
Te Zsolt! Kétszer is elolvastam amit irtál, de a csirke méretéből meg a pizzából levontad az egész éttermet lehúzó véleményed. Hiszen voltatok vagy 8-10-en! Ezek szerint a többi étel rendben volt? Elismerően bólogattatok zsíros szájjal! Magam láttam, hogy mindent jó ízűen befaltatok! Nem gondolod, hogy túlzásba estetek az irkálgatással?
Most végre a sajátom: másodjára jártunk itt, és rendben volt minden Zoli (a bunkó?) előre figyelmeztetett és (udvariasan!) hogy lehet hogy kicsit lassabban kapjuk az ételt mint egyébként, a forgalomra való tekintettel, vártunk is vagy 10 percet a levesre, ami után kb 12 -őt a húsra! Finom volt minden, és ár érték arányban rendkívül jó! Köszönjük és nem is baj ha az ilyen kötekedők nem rontják a levegőt Nálatok. Sziasztok, jövünk máskor is!

#28 - Rozmaringosok2013.06.01. 08:20

Kedves Nóra!
Nem szándékoztam a kedvüket meghozni, csak gondoltam az írásaikra részletesen válaszolok, bár a fosmaringot kihagytam.
Amúgy itt nálunk ez az egész arról szólna, hogy aki hozzánk bejön, jól érezze magát. Ezt sajnos nem mindig sikerül biztosítanunk, hiszen mi is emberek vagyunk és minden igyekezetünk ellenére hibázunk, de még nem volt arra példa, hogy ne tudtam volna valamilyen módon jóvátenni a hiányosságot ha azonnal szólnak.
Még egyszer elnézést kérek ha csalódást okoztunk.
István.

#27 - Nóra2013.05.31. 14:54

Kedves István!

Én értek a sorok között...és úgy döntöttem, hogy bár tudnék mit írni, nem fogok...

Engedjen meg egy kéretlen jótanácsot: sajnos azzal, hogy még a végén mi leszünk a hibásak, nem hozta meg a kedvünket...

#26 - Rozmaringosok2013.05.30. 13:51

Kedves Nóra, Zsolt, és András!

Örömmel látom, hogy Vendéglőnk sorsát még a kellemetlen élmények után is figyelemmel kísérik. Eddig még egy véleményt sem töröltem soha és most szerettem volna emailben válaszolni a szerintünk talán kicsit igazságtalan véleményükre, de ezek szerint ez a megfelelő felület.
Sajnos, az idei első olyan hosszú hétvégét fogták ki, amikor jó idő volt, és biztosan emlékeznek, hogy azért tudtak csak bent az étteremben az egyetlen szabad asztalnál leülni mert a terasz teljesen tele volt, tehát Önökön kívül még legalább 70 vendégünk volt, és biztosan állíthatom, hogy nagy részük elégedetten távozott, ezt egyébként a nap végén a borravaló mennyisége is bizonyítja (sajnos csak 12 fő foglalt előre asztalt, nekünk óriási segítség az asztalfoglalás, hiszen elő tudunk készülni számtalan dologgal a gyorsabb kiszolgálás érdekében).
Természetesen megbeszéltem a felszolgáló kollégáimmal hol hibáztunk.
Az első hibánk talán ott lehetett, hogy nem kérték meg a társaságuk férfi tagjait, hogy a bárpult előtti, egyébként is szűkös helyről legyenek kedvesek a söreikkel az elfoglalt asztalukhoz fáradni, mert úgy feltűnt volna, hogy 2-3 adag étellel kevesebb ételt rendeltek meg, mint a teljes létszám. Viszont amint kiderült a hiány, igyekeztünk pótolni, bár a csülök jól megpirítva lenne az igazi.
Zoli kollégám aki Önöket kiszolgálta, sok törzsvendégünk kedvence, a közvetlen, vicces, igazi falusi vendéglőbe való modora miatt, de ezt bunkóságnak talán kicsit túlzás nevezni.
A gyerek adag csirkemellünk valóban 10 dkg, a fele, mint a felnőtteknek szánt mennyiség, és minden adagot mérek a konyhán, az Önöké sem volt kevesebb.
A pizzánk tényleg sokaknak ízlik, a vékony, ropogós tészta a valódi mozzarella és az átlagnál gazdagabb feltétek miatt, viszont nem tudunk minden ízlésnek megfelelni, így sajnálom, hogy Önöknek nem ízlett.
Kínáig nem kell rizsért menniük, van nálunk is az étlapon, igaz nem párolt rizs, hanem olaszos, krémes rizottó, ami sajnos a kevés foglalás, de mégis sok vendég miatt elfogyott az ebédidő végére, de a jércét más körettel elfogyasztották mások is, megértve, hogy sokan jöttek szinte egyszerre, és így kifogytunk belőle.
Viszont szerintem ezek közül szinte mindegyik problémát tudtuk volna itt és azonnal orvosolni levelezgetés helyett, ha tudunk róla, és talán elértük volna, hogy elégedettebben távozzanak tőlünk.
Üdvözlettel: Bujdosó István szakács és tulajdonos.

#25 - Nóra2013.05.28. 11:43

Sajnálattal látom, hogy a Rozmaring étterem jóhíre azért terjedhet több száz km-re is Noszvajtól, mert a negatív kritikákat törlik. Ez vezetett félre bennünket is...a vendégkönyvben olvastak miatt választottuk ezt az éttermet, de sajnos óriási csalódást okozott.
A barátunk által -úgy gondolom intelligens módon megírt-negatív kritikát egy nap múlva törölték, ami újabb csalódás, mert ezt lehetett volna máshogy is intézni.
De az emlékeket nem lehet egy "delete" gombbal elintézni, lehet, hogy adtunk volna még egy esélyt az étteremnek megfelelő hozzáállás esetén, de így még a táját is elkerüljük.

#24 - Tarjányi András2013.05.24. 20:27

Hol van a negatív kritika? Miért törölték? Ez a szégyen és ami a Fosmaringban történt! Hírét visszük az biztos! Most már lehet törölni!

#23 - Tarjányi Zsolt2013.05.20. 19:56

Na a sok szép hsz-n felbuzdulva Mi is megtámadtuk a helyet szombaton. Kár volt..... A pincér nem csak kellőképp bunkó volt, hanem a szakmájához is annyit értett, mint Én az Övéhez. Semmit. Kb. 15 tételből csak 4-et felejtett el kihozni, pedig szorgalmasan írt a rendelés felvételénél. Ebből arra következtettem, hogy írni tud, de olvasni nem. A következő megrázkódtatás a kaja érkezésekor ért. A "Gyermek menü" ha jól emlékszem 990Ft. Ez állt kb. 3,5 dkg csirkehúsból és a hozzá tartozó 5 dkg sültkrumpliból. Először kérdeztem az asszonyt, hogy talán 1-et szedetett szét 2-be. Nemleges válasz érkezett. A lentebb istenített pizzát ha itthon rakják elém lelkiismeret furdalás nélkül visszaküldöm, de itt nem. Nemhiába, az éhség nagyúr.
Aki rizst akarna enni esetleg annak irány Kína. Az nincs.
Összegezve egy szóban: KATASZTRÓFA.

#22 - Zsolt2013.03.23. 15:20

Mi is járunk rendszeresen a Rozmaringba, családdal és barátokkal is, sok pesti olasz étteremből jöhetnének ide a szakácsok a pizzakészítést tanulni! A pizzákon kívül az erdei gombás vaddisznó és a kacsamell szilvás hagymalekvárral a kedvencünk, a tiramisu és a szenzációs csokitorta mellett.

#21 - Marczis Ágnes2013.02.28. 21:10

Kedves István!
Szeretném megköszönni a finom ételeket, a még finomabb tortát, a személyzet és az Ön kedvességét, segítőkészségét.
Nagyon jól éreztük magunkat, eddig is a Rozmaringba jártunk ünnepelni, ezt a jó szokásunkat ezután is megtartjuk.
Szép napot, és további sok vendéget kívánok.
Üdvözlettel, Marczis Ágnes